Wywiad z Prezes i właścicielką Limpolu Oksaną Lubowiecką dotyczący marek własnych

Przed świętami na portalu spożywczym opublikowany został wywiad o markach własnych z Panią Prezes i właścicielką Limpolu Oksaną Lubowiecką. Zachęcamy do przeczytania.

 

Czym właściwie są marki własne – private label?

Marki własne to obecnie stały element spożywczego rynku detalicznego, określający różnorodne produkty sprzedawane w obrębie jednej sieci. Do Polski zawitały w drugiej połowie lat 90-tych wraz z zachodnimi sieciami handlowymi. Na przestrzeni lat zmieniło się podejście do marek własnych. Dzisiaj są to produkty, które jakością nie ustępują wyrobom znanych producentów, ale mają konkurencyjną cenę i precyzyjnie wpisują się w przemyślaną filozofię firm. Są metodą na skuteczne zwiększanie swojej rozpoznawalności na tle konkurencji. Marka własna przeobraża się obecnie z Private Label do Private Brand. To produkty, które mają swoją własną architekturę, przemyślany design, a także wiele wyróżników jakościowych odróżniających ich od konkurencji.

Na czym polega rola Limpolu jako eksperta w tej dziedzinie?

Tworzenie marki własnej jest procesem złożonym i obarczonym dużą odpowiedzialnością. To kluczowa sprawa dla sieci, jej wizytówka, często trzon biznesu. Samo stworzenie marki nie wystarczy, trzeba jeszcze zadbać o odpowiednią selekcję i dobór produktów. Świetnie to rozumiemy i jako importer ponad 140 produktów spożywczych z 31 krajów aż z 5 kontynentów, opracowujemy takie propozycje, które szybko zyskują popularność wśród konsumentów. Produkty marki własnej przygotowujemy wspólnie z naszymi klientami. Jesteśmy profesjonalistami w tej dziedzinie.

Jakie usługi oferuje firma w zakresie marek własnych?

Coraz więcej klientów ufa markom własnym. W odpowiedzi na wzrastające zapotrzebowanie oferujemy szereg kompleksowych usług. Wykorzystujemy swoje wieloletnie doświadczenie. Szczegółowo opracowujemy receptury, projektujemy etykiety, opakowania zbiorcze. Prowadzimy badania, na bieżąco monitorujemy rynek, trafnie reagujemy na rodzące się potrzeby i oczekiwania konsumentów. Nasze propozycje są skrupulatnie przemyślane i wiarygodne. Jesteśmy elastyczni i innowacyjni.

Dla kogo realizujecie Państwo swoje projekty?

Na przestrzeni lat zaufało nam szerokie grono odbiorców. Projekty z zakresu privat label realizujemy zarówno dla największych sieci handlowych w Polsce jak i dla dostawców rynku gastronomicznego HoReCa. Oferujemy pomoc na każdym etapie prac – od procesu produkcji aż do uzyskania finalnego produktu.

Na czym polega innowacyjność działań Limpolu w obrębie marek własnych?

Marki własne to coraz mocniejsza tendencja w branży spożywczej, wymaga aktywności na wielu poziomach. Innowacyjność to nie tylko wprowadzanie atrakcyjnych produktów czy zupełnie nowych smaków. To również wszelkie działania w zakresie identyfikacji graficznej, nowoczesny sposób komunikacji z klientem, ale także logistyka i niezawodny system dystrybucji. Staramy się wyprzedzać trendy i dynamicznie realizować nowe projekty. Budując ofertę marki własnej, stosujemy kompleksowe rozwiązanie, badając poziom cen, rynek, produkt, design opakowania i jego funkcjonalność Jesteśmy skuteczni i wiemy jak zagwarantować sukces.